Rozmowy o warunkach pracy w Contact Center Orange

W dniu 21 marca 2022 roku odbyło się spotkanie online w bieżących tematach z obszaru Doświadczenia Klientów i Obsługa B2C przedstawicieli pracodawcy z przedstawicielami organizacji związkowych działających w Orange Polska. 

Ze strony pracodawcy w spotkaniu uczestniczyły m.in. Dyrektor Doświadczeń Klientów i Obsługi B2C oraz Dyrektor Spraw Pracowniczych. Natomiast OMPT NSZZ "Solidarność" reprezentowali Joanna Kozak, Zbigniew Łajca i Roman Froch.

Ze względu na ograniczenia czasowe przedstawicielom naszego związku nie udało się poruszyć wszystkich nurtujących tematów, dlatego też strony ustaliły konieczność zorganizowania następnego spotkania, aby dokończyć rozmowy.

Wśród poruszonych tematów można wymienić m.in. sprawę dyżurów 10-godzinnych, dostępności statusów dla konsultantów, wskaźniki do realizacji celów, konsultacji z pracownikami poprzez systemy komunikacji. Ze względu na konieczność zakończenia spotkania pozostałe tematy były tylko wspomniane bez omówienia szczegółów.

Liczymy na szybkie wyznaczenie następnego terminu spotkania, na którym podejmiemy pozostałe tematy nurtujące pracowników z obszaru Doświadczenia Klientów i Obsługa B2C.

Informacje

Komisje Oddziałowe

Linki

Kontakt z nami